2013.02.22

Jag brukar alltid säga att tiden går alldeles för långsamt, men nu är det nog dags att säga : tiden- sluta gå så fort. Jag har mer för mig än tiden räcker till, jag försöker hålla mig flytande med både skolan och ekonomin dvs jobb i massor. och däremellan så mycket träning jag orkar. Denna veckan har ägnats åt tentan ENDAST dock. Träning först söndag och nästa vecka återkommer mitt sociala liv. Fick tacka nej till 24 timmarpass idag också, skit. Men tentan SKA fixas på tisdag morgon, ett bevis på att jag faktiskt KAN plugga/jobba/träna utöver det sociala;)
 
Om jag missat att nämna så blev jag även tilldelad sommaren i lördags ! Lycklig tjej ! Gäller bara att sätta tentan på första försöket för annars är nästa datum 12 Juni, sick !
 
åter till plugget..
Bilder från veckan som gått.
xxx
 
 Har nu uteslutit bröd i alla former och även pasta, 2 veckor nu ! hurray!
 
 
Jobb, bakning, jobb, skola, jobb!
 
 
 

Kommentera här: