2013.04.21

Jaha.. strax ännu en helg över. Idag är det söndag, och alltså en vecka sedan det var " sista dagen i swe för bästis ". natten innan vi körde henne till Arlanda och lämnade henne åt världen! Har nyss pratat med kvinnan och det finns ingen som kan få mig så lugn inombords som hon- även fast vi nu är mååååånga 100 mil ifrån varandra.. Men tiden går fort och en resa ner -upp-vänster-höger(?) på kartan ska planeras in. Jag är alltiså inte helt tappad vad det gäller geografi, utan mer vars i världen hon hamnar än är oklart;)

Har haft en helg med jobb and I love it. Ja jag älskar mitt extrajobb! bara av att mötas av en boende som kramas när man kommer dit är kanon ! Känns som att sommaren kommer bli bra. dock inte lika många vikarier som i sala, för genom åren har vi haft otroligt roligt på somrarna ( förutom vissa stolpskott som alltid brukar ingå). Men detta året har jag jobbat på att bli ett nytt jag- och jga kan säga att jag nog är på god väg att lyckas ! Jag har sagt upp mig från vikariaten i sala och fått en nytt jobb i västerås. Jag har stått på mig och nu blivit godkänd att få jobba som vikarie även inom skolan i västerås stad! Jag har utmanat mig själv otroligt mycket när det gäller att undervisa på VFUN, jag har lagt tid på de som bryr sig- och inte tid på de som inte bryr sig , utan bara när de passar dem själva. Jag har bestämt att klara skolan, nu är det 2 terminer + en månad kvaar !! och sen flytta! Ja jo känns som att livet ordnat sig helt okej faktiskt.

förbereda tentan till imorgon var det ja. usch !!. mutnlig tenta,,

Kommentera här: