2012.04.12

MItt liv pendlar mellan tentor, skola och jobb, så har inte så mycket tid över till annat.
Såfort Fonetiken i Engelska tentas av på fredag kanske jag kan återfå någon form av socialt liv, iaf en dag innan nästa uppgift kör igång.
kan tillägga att utöver allt detta har vi även ett tema arbete i engelska som häremellan ska passas in att ses, fäör hela gruppen.. nä ska bli skönt i sommar då jag är "ledig " . kan faktiskt säga att jag är ledig när jag jobbar, för jag gör de ja ska på jobbet, iböand lite mer , men när jag åker hem då är jag LEDIG! det blir jag aldrig med detta. hem från skolan, plugga på vägen hem, hem å skriva på datorn tills sent, försöka sova så man kan gå upp i nårgorlunda bra tid för att hinna plugga en stund innan skolan kör igång.
nä, livet som stundet är inte alltid high life.
men peppen i detta är att jag om exakt 2 veckor åker på semester!
Dags att åka å hämta stortjejen på skolan och lillkillen på dagis, sen hoppas jag på bra väder så vi kan vara ute på eftermiddagen! min tanke va att fara iväg till större lekparken, men ja we'll see..
Puss

Kommentera här: