londonabstinens...



huvet snurrar, jag arg och irriterad på  mig själv för jag inte bara dragit iväg? haft miljoner chanser!
ja ja jag vet vad ni tänker " vad hon tjatar, kan hon inte bara dra?" men det är inte riktigt så lätt när jag sumpat fler chanser innan skolan började..
behöver få skriva av mig ibland.
jag vet det aldrig kommer vara detsamma som när jag var där men jag vet att jag kommer trivas vad som än händer. att man kan sakna en stad såhär mycket det är helt sick!!
tror inte man riktigt förstår om man själv inte bott där!

jag hör inte hemma här och kommer aldrig göra det.
jag saknar att vara mig själv, den glada elin där livet kändes så himla lätt!
men vad jag n gör måste jag hålla mig kvar i skolan tiden ut, annars kommer jag aldrig få en vettig framtid.
jag biter ihop 2 år till..
men det är fan inte kul.

lite tankar såhär på lördagsnatten..
så nu vet ni vad som snurrar i mitt huvud var eviga dag, " fel fel fel". varende motgång, varenda medgång vill jag tillbaka.

well nog med depp:
dagen har bestått av kalasande, god mat, släkten och massvis med film.
nu sovdags.

Kommentera här: