Gör om, gör rätt!

Jag har gjort det igen- jag har drömt om London och vaknat upp med ett leende och tron om att jag är där. Gissa om besvikelsen när jag inser att jag inte är det... hm.. ska detta någonsin lägga sig? ska jag någon gång kunna känna mig som hemma här?! Vill såå ge det en chans och vill(läs: borde) gå klart skolan. Jag johanna och josse har ju som sagt redan bestämt vad som händer efter skolan. så får väl nöja mig med det.

Pratade lite löst med mamma och moster om att åka igen i November men får se hur det blir med de planerna:)

igår blev jag ett år äldre, men inte mycket smartare;D dagen firades hemma hos mamma med folk.
och brorsans tjej, som jag förörvigt fick en himla fin present av, har fått hem en ny vovven. Fauna heter hon och kommer vara hennes nya projekthund ett år frammåt för försvaret:D


London tower Bridge and I, last friday nite <3

Kommentera här: