11.12(12.12)

* jag är dödligt jävla trött
*jag har ingen aning om hur jag ska få hem alla mina grejjer om 2 veckor
* jag deppar sönder över att jag ska hem
* jag har ont i magen
* jag har tråkigt
*ebba har uppdaterat sin blogg
*jag har köpt allergitabletter
* hänger hos ebba senare
*ska hämta äldsta 20 över 5 och åka till chelsea= jobba över
* jobba över imorrn
*ev jobba över fredag
*barnvakt lördag
*om 2 veckor percis just nu lyfter planet!
*jag förstår mig fortfarnade inte på vissa personer
* det är dålig stämning här
* jag har ingen aning om vilka som är lediga och vill umgås i helgen. det är ju min sista..
*irriterar mig på reklamen i spotify
*har huvudvärk
*känner mig enormt fet. är det inte men känns så, äcklig känsla.
* har bara 30 pund kvar av lönen
*behöver fixa hej då present till millis. hon flyger till sthlm redan nästa ons

nu går jag och sover

Kommentera här: