2013.07.23

..som en kontring till förra inlägget, för att inte verka alltför depp och knäpp hade jag en enormt bra jobbdag igår. Tog med mig en boende och åkte till sala. Strosade runt, åt pizza, fikade och träffade Malin och Mattias och det blev picknick i parken. När vi skulle skiljas åt ville boende-tjejen kramas, och inte bara en kram var för dem, nej två stycken. Sen sa hon att hon var ledsen för de inte kunde följa med henne hem eller hon kunde stanna kvar. Hon är så söt!

var tydligen trött för sov till 10.30 idag, men känner mig inte direkt piggare för halsen gör ont som bara den. Börjar inte jobbar förrän 15.30 idag så kanske hinner napa en stund innan jag åker. Men sen jobbar jag till 09 imorgon bitti. Kämpar på- dag 2 av 12 väntar!
Solen skiner och jag mår bättre- jag nöjer mig så för idag. Steg i rätt riktning iallafall.

Kommentera här: