The start of something new

Har hört mycket om olika dieter och sådär. Vad som är bra, vad som inte är bra och så vidare. Jag vill inte gå in i något som jag ändå kommer " fuska " med för att det är så strikt eller liknande. Detta tog mig snabbt till att försöka mig på " rawfood " dieten. Synd att kalla det diet då man helt enkelt äter , direktöversallt  rå mat. Just så enkelt är det inte utan att man helt enkelt tänker nog igenom vad man stoppar i sig och man tillagar det från grunden. Mkt grönt blir det, och för mig som skulle kunna leva på grönsaker och frukt känns inte detta som någon kamp, men helt klart en utmaning. Så för att gå över lite smooth nu idag, då jag startar blev detta frukosten: 
 
öppelgröt, med kanel.
Smoothie gjort på nektarin, hallon , banan , mango och lite citron. Yum !
 
detta bör tilläggas att detta gör jag för att se om jag  helt enkelt kan må bättre och bli piggare !
 
puss
 

Kommentera här: