2013.04.26

TGIF !
Om jag är ledig? Svaret är nej, men det gör inte mig så mycket, är rätt glad ändå:P
Jobbade på förskolor både i förrgår och igår. Två olika för att vara exakt. Gillade första stället mycket mer. Bättre lokaler, utegårdar och trevligare personal:P Stannar sådär tror jag. Behöver inte gå in mer i detaljer;) Men känns skönt att komma ut på ställen där jag får ta det ansvar jag vet att jag klarar, hade 8 barn vid lunchbordet i onsdags, en ordinarie hade 6 barn och den andra ordinarie hade 3 barn. Schysst uppdelning, men inget jag tog skada av:P

Ska strax åka och möta upp Cissi och lilla bebis, Eller hon är inte så liten längre, och inte så mycket bebis längre. Lill sessan blir ju hela 1 år i sommar !!! Var tog tiden vägen?

Nu har jag bara en önskan så är min vardag rätt trivsam ändå. Har hållit mitt löfte med att inte låta folk få mig att må dåligt eller bli deppig, så därför avslutar JAG saker innan det går för långt eller den personen avslutar som gör situationen värre. JO.. den önskningen är värme och sol !!! NEJ johanna, inte besöket hos dig tänker jag på nu utan sol och värme hit till kalla sverige !!

dags att göra lite nytta:)

xoxo

Kommentera här: