2012.05.23

NÖJD TJEJ !! VG PÅ ENGELSKA GRAMMTIKTENTAN!
mejlade läraren ifall jag behövde tenta om nu på fredag. med svar" du behöver inte oroa dig , du klarade VG,well done!"
glömde fira igår så ska fira ikväll har moster lovat och blandar snöboll minsann;)
"ludde om du hittar en glasslåda i frysen som är lite gul i färgen, det är INTE glass !" och med frågan hur mkt hon blanda fick jag svaret "1 L jelzhin" haha wooooups !
eurovisionkväll med åströms väntar på lördag ! har tagit ledigt från extrajobb 2, om extrajobb 1 hör av sig om lördag får jag väl vackert ta de eftersom jag sagt ifrån så mga ggr för jag jobbat i sala:P får väl kika i min ensamhet isf då:P eller så har jag å kidsen eurokväll;D höhöhö
jaja slutbabblat, dgas för skirvning på sista tentan !! den SKA bli klar idag !!

Kommentera här: