2012.03.04

får ingen luft,
blir knuffad runt
jag dansar men jag känner inget alls
allt går för fort,
dom andra drog
andas,andas men det är för varmt

mm, det här är värt att dö för
jag tror mitt hjärta blöder♥


dragit på mig någon form an the flu så är/ har varit totaldäckad sen i onsdags. vad jag ätit i antal kan räknas på en hand, hostan gör så jag är helt slut, det tog helt enkelt över den fina febern jag hade, yay. skola om ett par timmar,  ska försöka kllara det, en tröst är ju att det endast är 10-12 tydligen. försökt sova, men inte funkat så glott genom massa BB, haha hey no-lifer.....



från babbel till nåt helt annat:

ibland känns det konstigt att en person bara kan försvinna. en bekant från gamla " goda" sala tiden och åren på gymnasiet skapade många väldigt bra,- och många inte alls bra kontakter. jag sprang bara på dig nån gång till och från tillsammans med dom andra, jag känner dig inte, men vet vem du var och jag har inte sett dig sen den tiden men att idag få veta att du är borta, hur snabbt livet kan gå från bra, till bara... tomt och konstigt. Vet det är enormt många som stod dig nära, och i en så liten stad som sala känner nog alla till alla. vissa närmare än andra.
ja det är en konstig värld vi lever i. ta vara på de dagar vi har...

Kommentera här: