we're getting closer

Haft en helg hemma i Jugansbo.
I fredag var det värdelös skola till 12, fick skjuts av dennis och micaela ner på stan. Träffade Gustav och killarna en kortis sen gick jag och gustav vidare för en lång fika innan jag mötte upp mamma och pappa några timmar senare. Lite shopping och sen hem. Tvkväll.
Lördag var pluggdag och fest hos Lindell på kvällen:) riktigt skoj!!!
I söndags var ullis och fredde och barnen hemma hos oss och fikade lite. sen vart det ett besök hos mormor och morfar.

Igår var jag ledig så tog det lungt hos mamma sen vikariemöt kl 5. Fick skjuts av jenny och daniel till tillberga, eftersom de ändå va i sala å skulle hem:)

skola idag med grupparbete hela dagen och redovisning imorn:( vill inte....................
men iofs soista dagen för denna termin. efter vi slutar drr jag och tjejerna och käkar lunch på nåt trevligt ställe på stan som avslut.

LOndon countdown: 3 days!!!!!!!!!!!!!


jag coh lindell i lördags:))

puss

Kommentera här: