puss



fick en present av moster när de kom tillbaka nu ikväll. Mina favoritparfymer har ju tagit slut båda två så i fredags valde jag en som ja köpte då och den andra fick helt enkelt vänta. guess what, fick den andra av moster som tack för hjälpen med ungarna och hunden sen i söndag. ååh va fin hon är:) det är de små sakerna i vardagen som får en att känna sig uppskattad. denna parfym fastnade jag för för flera år sen och har hållt mig till den sen dess. har en hel del minnen med sig. kanske därför jag vägrar ge upp den;)

tog en runda på stan när Luddis tränade och kom tillbaka och hämta upp han 4 tröjor rikare och lite smått nädvändigt krafs:) väl hemma fick jag en updte i både bilder och svår amerikansk accent om hur resan varit. och som toppen på det hämtade Henke Pizza från Pizza hut. mumma!

skulle ha hängt i solen med Cissi imorrn men tydligen börjar hon tidigare än hon trodde så de får vi ta en annan gång. sticker mot sala vid halv 3. sovmorron♥

ska se klart desperate sen sooova:)
1 Pamela:

skriven

Aaaaaaah den luktar såååå gott! Älskar den parfymen också :)

Kommentera här: