13.51(14.51)

Kollade på Allsång på skansen imorse. NU är sommaren här! finns det något mer mysigt än det. njöt av varenda sekund trots att gapapan Carola va där. Påminnde mig om förra året då jag,moster och killarna va på allsången. MYS!

imorse blev jag inlarmad, haha ja det är sant. Anette trodde jag hade gått, då jag inte är hemma speciellt ofta när hon kmr hem från schoolrun. så hon larmade och gick haha. vad hände? JO larmet gick igång såklart när ja va kvar. haha, lagomt skoj nöje såhär en onsdag morgon:)

har ätit lunch med Sofia och strosat runt i hammersmith. nu chillar jag (undrar hur många gånger om dagen jag använder det ordet?).  ska hämta lillen vid halv 4 och sitta på simning med han och chris(give me strenght). sen är det barnvakt till halv 9 som gäller, om det ens räknas som barnvakt.
därefter pubhäng med jess p, sofia mfl mfl.

puss

Kommentera här: