2013.01.06

Söndag... och den eviga ångesten...... finns inte idag !! så underbart ! nytt år och det känns som jag kommit över " årets värsta " kulle redan ! woppa . Inatt fick jag sova 01-11, längsta jag sovit på två veckor tror jag. Sen var det även något som slog mig nu, nyss. En tjej som går en termin över mig på lärarprogrammet skrev nyss på instagram: "Låt detta år gå fort. ". det fick mig att faktiskt tänka att när hon går ut har jag en termin kvar= ingenting= snart flytt !! sick. visst jag har nedräknaren i telefonen som står på 515 dagar idag, men när man får det öppet framför sig att om EXAKT ett år kan flytten börja planeras. sommaren börja forskas på hur det blir. GALET:) Snart är jag härifrån igen, även fast jag trivs helt okej, vissa dagar superbra här, så finns mitt hjärta på ett annat ställe. Att jag får med mig min bästa vän, det bästa jag har, min stöttepelare i livet, gör ju inte saken sämre. Känslan när vi står på flygplatsen och lämnar allt bakom oss kommer vara värd guld:) Om exakt ett år ska en plan försöka vara klar, jag har 4 månader kvar tills färdig lärare och förhoppningsvis få en färdig examen- något jag aldrig trodde att jag skulle:))
 
Hur mycket jag än längtar bort, blir dagarna här lite mer spännande när ju fler dagar som går, desto färre äre kvar här;)
 
tänkte bara skriva av mig lite. hej hopp

Kommentera här: