2013.04.18

Något som jag aldrig kommer vänja mig vid är att vara effektiv när jag skriver tenta ! Jag sitter X antal timmar framför böcker och dator men känner att jag ofta behöver små pauser. Dessa pauser kan benämnas som facebook, bloggar och göra kaffe;) Äh det får jag helt enkelt leva med, om ett år, för att vara exakt, gör jag mitt sista arbete på högskolan: examensarbetet! Det kan jag leva med:P

Är inne i min härliga träningsbubbla igen. Körde en timmes Aerobics i tisdags, en timmes afro+ en timmes puls igår och ikväll väntar en timmes Step. Att vara i min härlkiga bubbla får mig att tänka mindre, köra skiten ur mig själv, fylla på massa ny energi till att orka, samt att jag lockas inte av att äta massa onyttigt, snarare tvärtom. kan bli galet sugen på sallader, eller vissa grönsaker bara sådär. Högst på listan nuförtiden är ångkokt broccoli med aromat. mmmm ! godis.

Helgens planer är delvis öppna, men lördag väntas 50 års kalas! däremellan ska tentorna bli klara, ska överleva måndagens muntliga tenta ( give me strength..) och försöka kamma in ett godkänt på skriftligen tentan innan vi kickar igång sista kursen för denna termin. Musik, bild och drama står på schemat.

Puss

Kommentera här: