2013.04.14

Det är konstigt hur livet tar vändningar. Hur humöret pendlar upp och ner dagligen.. hur vi hela tiden strävar efter målet, och inte alltid fokuserar lika mycket på att leva i nuet.

Min bästa vän, min andra halva, min psykolog tar och packar väskan och lämnar landet för en tid utomlands. Jag är så sjukt stolt över henne och att hon gör den här resan ! Jag har lovat att fortsätta kämpa på här hemma, göra fördigt stuiderna för att återigen packa väskan, riva upp rötterna och boarda ett plan för nya äventyr. Eller ja nya och nya, fortsätta äventyret som kanske aldrig blev avslutat! och jagf år göra det med min bästa vän vid min sida. Vad mer kan man begära ?? Om ett år (!!) sitter jag och skriver mitt examensarbete, sedan väntar en sommar oviss, om det blir jobb eller flytt under sommaren visar sig!

Back to the tenta.
over and out.

Kommentera här: