2012.10.15

Skulle vilja säga en hel del svärdord för de två tentorna som ska in på måndag, men inser att det inte hjälper någon alls överhuvudtaget ! Men det går segt och jag har tappat den lilla motivation jag hade till att gå kvar. Jag ger det till jul med att storfundera, sen har jag två moment i januari att göra, sen efter det bestämmer jag mig !
 
 
Planen är att göra klart skolan så jag får något någorlunda vettigt att stå på- även om jag kanske inte alls vill jobba med kids i framtiden.. Men kvar här blir vi inte iallafall. Räknaren slår runt för varje dag som går, och det är också någon slags pepp för flytten !
 
Löndönresan med Anna var superbra, hann med det mesta, utan att alls stressa: shoppa, träffa mina gamla vänner, hänta på Yates's , gå på musikal, äta gott, dricka öl/ kannor, shoppa lite till, få helt nuts roomies, krångla med bokning så det ledde till samtal med managern av hostlet där vi fick både en ursäkt samt pengar tillbaka. Bra där !
 
Nä finns ingen återvändo, tillbaka till tentorna.... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
 
 
Standin' inte light 'til it's over, out of our minds, someone have to draw the line..
I don't even care if I know you, out of our minds, sad to leave it all behind.
We'll be coming back for you one day!

Kommentera här: