2012.07.16

Jag har nog alltid varit en person som söker spänning, jag vill inte ha den där tråkiga vardagen i sverige som bara flyter på och inget speciellt händer. Man är bara OK med sin tillvaro. Ändå är jag här, allt flyter på och jag nu OK med min tillvaro. Vad hände? Varför gav jag mig inte iväg igen när jag hade chansen? Visst jag har gjort val som kräver att jag stannar här en längre tid. Men framtiden planeras och det spritter i kroppen när jag bara tänker på det! En spännande känsla, ett nytt äventyr, och jag får dela det med min bästa vän!
de säger ju att vissa val leder till vissa lösningar. kanske var det så detr var menat? Kanske var det meningen att jag skulle lyssnat på en, nu för mig, låg person i min ögon, stannat och det ordnat sig. Visst har det ordnat sig, personen är lika låg i mina ögon idag som för ett år sedan, men jag bestämmer mig för att inte bry mig alltför mkt. Men kanske var det så att hade jag åkt hade det visat något helt annat?
KOmmer nog aldrig få svar på det.
det är sånt där som snurrar i huvudet lite ibland , eller ja ganska ofta.Men kanske är det värt att vara helt OK med sin tillvaro i något år till för att sedan påbörja ett nytt äventyr?:)

JObbet tar upp all tid jag har och jag är rätt slut i kroppen men kämpar på. HAr jobbat sen i tisdags å har ungefär halvvägs kvar. Onsdagen blevb jag bokad på en heldag istället för bara en kväll, kämpa på ! till helgen MÅSTE jag vara ledig, både för reglerna på vad som är ok för jobb och för att jag vill haha:) Mkt att fixa i helgen och ska försöka vara social:)
over and out från en mkt trött tjej!

Kommentera här: