2012.03.21

åh vilken vecka !
bra men tuff. har verklligen fått känna på det verkliga livet inom skolan:) men oj så lärorikt! I måndags va handledare sjuk så jag och vikarie hade klassen, well jag hade de själv på morgonen, samling, dagboksskrvande, frukstund och saga samt lite annat. kändes bra då jag hade de förut, sen eftermiddagen löste vi tillsammans. roligast var dock när jag kvart i två skriker att de är dags att sluta , och alla skriker "nej kan vi inte få jobba över ?"  ( kan tillägga alla satt och ritade en bilduppgift jag börja med förra veckan ) goungar!
igår besökte jag förskoleklassen på morgonen.- mkt intressant , men känns dock inte som någontg för mig, jhag är mer inne på ämnen tror jag, men det kan ju ändras, som allt annat:)
idag var de stägningsdag vilket har betytt fix på skolan på FM , lunch på björnön med alla, fika i solen och sen lite jobb på EM. schyrre!
har suttit med min tenta sen kl 15 idag så är rätt groggy men är halvvägs där. Måste ju jobba undan allting så jag kan ha semester när jag åker tillbaka till löndööön ;)
imorgon har jag barnen igen, ska göra mina uppgifter från skolan, men gissar på att den dagen kommer springa på lika snabbt som alla de andra gjort, tråkigt dock., fredag är sista dagen:/
helgen väntas ev sthlm, ska höra med pamiiie hur de blir bara, jag sa EV;)
lördag kör vi fereefest med delar av gamla salagänget. dessa nötter bla:)
over and out från en mkt trött elin, slut som artist!

Kommentera här: