update

vissa personer tar bara för mycket energi ifrån en,
därför dränkte jag mina sorger i alkohol i onsdags med Gustav, danne och Linda.
Massa vin hemma hos G och sedan pitchers, dit även en klasskompis till mig kom.
Igår mådde man sådär, men moster förskte muntra upp mig med lite shopping.
Sen tog jag bilen med hunden och körde hem till mamma.
tillbaka till stan för besök hos tandis- inga hål och gratis besök.
sen väntade en lugn kväll med hundarna.
dock gick Troja och Evak ( lisens hund) inte ihop så får ha de separat..

midsommarafton idag, och för att vara ärlig bryr jag mig inte speciellt mycket.
har jobbat de senaste 6 åren så...
men idag väntar först lunch med mormor & morfar
sen BBQ/kalas för emil hos pysen.

jobb måndag. stockholm tisdag /onsdag
så kul update var det!
glad midsommar

Kommentera här: