helgen

var tog sommaren vägen? egn regn regn, sjukt tråkigt, men bra för mina sommarkurser I guess, för då hänbder det något där;) har 2 papers och 2 hemtentor att skriva till 12 augusti så är ute i tid;)

helgen var himla trevlig. lungt i fredags eftersom pollen best'ämde sig för att attackera min kropp. lördagen fick jag äntligen tummen ur röven och klörde igång och målade mitt sovrum. sen på kvällen åkte jag till Cissi och rikard för att möta tjejerna och grilla och ha allmänt trevligt. Runt 12 drog vi till Å och där joinade några fler. skjuts hem och nattäta, sen somnade jag gott;)igår mådde jag galet bra och dagen spenderades på hälla och sen i soffan framför vänner.

imorrn var planen grönan men som det verkar med vädret funkar det nog inte......


dagens:
Jeans: pull& bear London
linne: primark, London
tröja: Primark, London

mjo  London dominerar mina inköp av kläder;9

bilder från helgen:




'

Kommentera här: