kan inte tänka jag står bara här och ler

Plugg. jobb. sala.västerås. fika. skitsnack. kaffe. vin.Plugg. jobb. sala.västerås. fika. skitsnack. kaffe. vin.Plugg. jobb. sala.västerås. fika. skitsnack. kaffe. vin.Plugg. jobb. sala.västerås. fika. skitsnack. kaffe. vin.Plugg. jobb. sala.västerås. fika. skitsnack. kaffe. vin.

ja sådär håller vi på:)
man kan säga jag har annat för mig;)

årets första dopp(som inte är i poolen): 13 Juli med Tova, Elvira och Frida. ja bättre sent än aldrig? och min lillpluttis simmar som fisken i vattnet. stolt tjej!

måste bara tillägga att mitt hår luktar sjukt gott! rekomenderar den bästa inpackningen i världen:

gör verkligen mirkale för skadat hår som mitt och luktar galet gott efterråt! Jag låter alltid inpackningen vara i långt över 3 minuter;)

puss

Kommentera här: