<3

Ny vecka, bra start efter en toppenhelg. Tvingade upp A redan vid 11 igår för han skulle klra hem mig så jag skulle få plugga(jippi). Fick iallafall ihop en inledning till tentan. Farmor och farfarn va här en sväng också. Senare på kvällen lagade jag och moster mat när kidsen gått och lagt sig och käkade framför en film och sen såg vi nya "solsidan" avsnittet:)

Idag var det 2 föreläsningar som stod på schemat. En 9.15 till 12 om VFU:n. På den rasten sprang jag och mötte henne ja skulle kpa 2 böcker av. Efter föreläsningen drog jag och Ida, en tjej från klassen från sala, ner på stan och käkade och drog en supersnabb shoppingrunda innan det var dags för nästa föreläsning 13.15-16.

Suttit sen ja kom hem efter att ida kört hem mig, med tentan suck!

lutar åt hundvakt till lilla adidas ons-tors. lite xtra cash.

Är "ledig" imorrn, ons,tor och ska till skolan på fredag förmiddag. På kvällen blir jag bjuden på tacos av familjen jag ska jobba hos., Förlädrarna ska ut så vi ska käka ihop först sen har jag pch barnen  fredagsmys . blir nog bra. himla härlig familj!
lite extra cash igen:)

på lördag är det jenny & Daniels utflyttnings/förlovnings/födelsedag x2/ årsdagsfest. lär bli galet:))




Andreas ♥
finns ingen som duu

Kommentera här: