torsdag

ledig & denna dag bjuder även den på sol- och plugg. ska strax dyka ner i böckerna.
det här plugget är väl inget jag MÅSTE göra idag men allt detta är inför TENTA2 så vill gärna vara ute i god tid så jag slipper sitta veckan ev kvällen innan. För då har vi ju finbesök från USA, texas närmare bestämt:) hur kul?!:) får jag prata american English igen, trots att brittish ändå är finare tkr jag:P

hela högen här är sjuka så det är väl en tidsfråga tills jag själv blir det.. fast det är jag väl redan. halsont och matt. kul.


just ja: London bokas till helgen 10 juni! awesome. cissi kunde då också:) Happpppyyy!!♥
så Pam, jess x2, ebba, se till att vara lediga den helgen, prettttty pleeeease:)
åh vad jag har saknat det: shoppingen, parkhäng, walkis, lambrini, wetherspoon osvosv
självklart ska jag besöka familjen också!





xx
1 Pam:

skriven

WOOHOOOOOO!!!!

Kommentera här: