UPDATE



Sorry för sjukt dålig update( för de få läsare jag faktiskt har).

VAd har hänt sedan sist då?:
slutade sommarjobbet, blev 2 extra dagar än beräknat, men jag klagar inte.  sommrkurserna är klara och ivägskickade för ett betyg. Har blivit en hel del fest, med västeråasre, med salabor och med Londonbor.
ja jag har varit till London igen;D med min äldsta och bästa vän Johanna denna gång, och om vi hade det bra och sjukt kul? behöver du ens fråga?!;D avslutade resan med utgång i västerås i lördags, endast för jag inte skulle sitta hemma och deppa. och har fått johanna att bli kär i staden med:)
har haft galna dagar i min favoritstad och är mer än nöjd. men vad hade dessa dagar blivit utan  erwin och susan,. me burns, brahaman, sanjev, paolo och chrisitano, margret osv?;D eller hur johanna? hahahha:))

jaja ledig vecka, på måndag börjar skolan igen!.....



1 Johanna K:

skriven

Det va HEEELLLTT GAlet awesome, vi e snart tillbaka;D

2 älin:

skriven

OM vi är!!

Kommentera här: