TGIF



Den här sommaren har gått alldeles FÖR snabbt! det är först när skolan börjar igen man inser det. idag är det fredag och jag har varit igång sen tidigt. Var till ica oh skulle fylla på busskortet med fler resor men då hade jag en kvar som försvinner när man laddar på tydligen, så sket i det. Drog till mosters förskola och snodde bilen och åkte och hämtade 4 kids som hade haft friluftsdag. mkt trötta killar! Sen har jag bakat minsann, gav mig på att göra american blurberrymuffin, och lyckades väl sådär, det växte inte på höjden, mer åt bredden men smaken är det nog inget fel på:P

senare ska jag göra blåbärspannkaka sen väntar fredagsmys på jura. njuter av min sista lediga helg för en lång tid framöver!

puss
1 Pam:

skriven

Då har du lyckats med dina muffins...amerikanare växer ju bara på bredden ;)

Kommentera här: