.

This is how it goes:

♦London/stokcholms familjen har jag inte pratat mer med idag så där är inget nytt.

♦Har slägt iväg ett väl genomtänkt och ärligt mejl till nanny.nu redaktionen om en open spot there. på kontoret som har hand om matchningsprocesserna. Hur kul skulle inte det vara? Grejen är att det är i stockholm men pendla från västerås tar ju 50 min så ingen big deal. Dom svarade på mejlet och sa de skulle höra av sig när snarast. Hoppas kan man ju.

♦ Min kära vän Ebba, har en familj åt mig i London. 2 svenska i Barnes, där jag var innan. Hon skulle ge mamman min mejl. ingen kan väl vara gladare ön jag om jag åker tillbaka. Borde trots allt tänka på mig själv. Jag mår bäst i London!

♦ Här även smått slängt iväg svar på Gumtree's familjer.

..snart får det ta och hända något! Står inte ut längre!:)
1 Pamela:

skriven

Heeej :)



Jag har också två familjer här i Barnes om du är intresserad?! Båda är engelska! Vi hörs snart, xoxo

2 Marie:

skriven

KUL! Bra att du tar tag i det :)

Kommentera här: