julstämning

Fryser så jag skakar, men rätt mysigt att burra upp sig i soffan under en filt, tjocka tröjor, tofflor och en kopp te...eller 2...eller 3...
Julmysfikade med Cissi hos henne på eftermiddagen. lussebullar, ischoklad, choklad och en stor kopp te(det enda jag lever på nuförtiden:P)  i en julpyntad fin lägenhet . Jag trivdes kan jag  säga & att vi planerade helgen och nyår gjorde ju det hela so much better!
var ner en sväng på HM, eftersom Cissi bor mitt i stan, dvs vasagatan som verkligen är MITT I så äre inte så långt till shoppingen:) köpte en tjock fin mössa med söt tofs, höhö.

Fick 1000 kr för barnvaktshelgen hos F. jag dog lite!

Nu ska jag glida vidare till Köket där Danne, sabina, mamma och Johan bakar pepparkakor. myyyyyys!



skapligt nöjd över halsduken jag fick av mammsen nyss:) hon är fin hon♥


Kan inte låta bli att tänka hur bra jag hade det förra vintern. strosade nog runt på en av londons många gator med en starbucks i handen och kikade på Winter wonderland. det är mysfaktor HÖG! ♥
now back to reality.
over and out.
PUSS

Kommentera här: