Some roads leads nowhere

blev utmanad av jessica P för några dagar sen men har inte orkat skriva. men nu får jag väl ta tag i det. man ska alltså skriva fyra saker om sig själv som så många inte vet.
here we go

Jag är enormt lättskrämd.
Till och med min 5 åring som springer och gömmer sig bakom dörren ( som jag då vet) och hoppar fram och skriker, skrämmer mig. elise har ju dock rekord i att skrämma mig, även jimmy, så jag börjat gråta för jag blivit så rädd, haha. hjärtat slår fyrdubbelt, nästa femdubbelt för jag blir så rädd. inte kul alls.

Jag tänker alldeles för mycket.
Saker som hänt och kommer hända, går runt och funderar konstant. fråga mig inte varför för det har jag ingen aning om

Jag är jämt trött.
Konstant helt slut i kroppen. får tvinga mig att få energi så man kan göra nånting. spelar ingen roll hur mycket jag sover, hur lite jag sover eller något- jag är ändå alltid sjukt jävla trött. värdlöst om ni frågar mig.

jag hatar ormar.
Ormar är enligt mig de värsta djur ( är det ens ett djur) som finns!? bara kryper i hela kroppen på mig såfort jag ser en orm. och kolmårdens tropikhus med familjen för några år sen ska vi ju inte prata om. nära att svimma där ja. usch och fy och blä!

sen ska man nu utmana fyra personer: sandra (thesedreams.blogg), tiina (scraat.blogg),madde (houseofsarah.blogg) & mikaela (mikz.blogg)

ja som sagt barnvakt till äldsta. 3 kvällar denna veckan. tjoho. men vaffan det regnar ute så what 2 do.skulle ändå sitta inne ändå.

PUSS
1 Mikaela O:

skriven

gjorde en sån liknande lista för typ en vecka sen :P fast med 10 "hemlisar" :P

Kommentera här: