Some roads leads nowhere

I fredags låg jag inne hela dagen och hoppades på att förkylningen skulle ge upp, nyponsoppa, massa frukt, smoothies och massa avsnitt av vänner. runt 3 dök farmor och farfarn upp och pratade med dom tills kidsen droppades off en efter en, slängde ihop köttfärssfyllda tortillas med ost till middag, sen fixade jag det som A bett mig fixa under helgen, lika bra att göra't direkt så behöver man inte tänka på det söndagkvällen liksom.
efter ett X antal gånger jag frågade om ja skulle bada lillen, natta lillen, hjälpa till, och jag fått svaret att det inte behövs, tillät jag mig själv att sluta tidigare. slängde på mig jackan och gick till Jessica och vi åkte till westfield för värsta shoppingrundan- Trodde vi. när vi kom dit hade shoppinghumöret sänkts från nivå 10 till nivå noll så vi gick runt i lite affärer bara för att sen käkade vi pizza på pizza express, mumma! sen vid 10 åkte vi tillbaka hem och hängde hos jess tills Malin och Joanna ( 2 nya svenskar) skulle sluta jobba sen mötte vi upp dom och drog till Lloyds, drak öl och pratade om livet, jobb och framtiden. asnajs kväll, vid 1 bestämde dom sig för att stänga ( england är lite knepiga med tider - är det för lite folk= tjänar inte tillräckligt med pengar= stänger tidigare än de ska) så vi plockade ut våra jackor och gick hem och sov.

Lördagen hängde jag hos Jess hela dagen nästan, färgade hennes hår bland annat, sen tog vi en sväng till westfield. najs väder! jess skulle barnvakta kl 6 egentligen men det ändrades så hem och fixa iordning oss. sen drog sofia jag och jess oss mot magnus fest, träffade av en slump alexandra x2 och magda på tuben så tog sällskap. mötte upp den andra jessica ( vi har problem med vad vi ska kalla dom men iaf min jessica om jag säger så, den gamla jessica som åkte hem men nu är tillbaka:)) festen va najs och runt 4 eller 5 imorse somnade vi, jag och min jess sov kvar alla andra drog hahah
imorse blev det bakisdag med pizza och cola till frukost med jocke magnus och nils.
åkte väl därifrån runt 2 och in till stan , åt på donken ( ja vi älskar mat!), sen mötte vi Pasi och åkte till Ninas bar och hängde där en stund men sen tog tröttheten över så vi besätmde att åka hem.

najs helg men som vanligt går dom alldeles för snabbt!

PUSS

Kommentera här: