thursday

Råkade såklart somna igår efter att jag pratat med jessica runt 1, sov till halv 4, haha NAJS! började jobba vid 4, slängde ihop cupcakes, lagade fiskpinnar till Kidsen och vi åt. Mellankillen hade sån jobbig läxa så det tog 2 timmar för stackaren att göra klart läxan, vilket betydde att efter läxan var det en snabbdusch för honom och direkt läggdags. COMMON' HE'S 9! När jag var nio tog väl vår läxa typ 10 min, om man ens hade läxa:P

Va väldigt stressad kväll då jag skulle bada lillen samtidigt som jag skulle hjälpa mellankillen med läxan. Men A&E som vart på möte kom hem vid halv 8 men gick igen en kvart senare för att gå ut och äta. Nattade lillen,och nattad sen mellankillen, och sen kollade jag på lite tv med äldsta innan hon gick upp vid 9. Pratade en stund med jessica sen slog jag igång ett vännerasvnitt och somnade.

Idag fick jag sovmorgon till 8, helt okej. Gjort det som ska göras på morgonen , men är så trött så tänkte sova lite.


Bild från i fredags

PUSS

Kommentera här: