weekend



awesome, är superbusy så hinner knappt uppdatera.
ska sätta mig ner i lugn och såfort ja får tid!

nu äre feest som gäller, eller ah ska hem till jess först. hon väntar nu, see ya

& sofia: lycka till: vad glad jag blir!!!!!!!:D:D:D:D::D:D



puss
1 Sofia Zäther:

skriven

Aaa tack!! Ska prata med en från en agentur i morron som de har använt sig av i fem år tidigare med att hitta au apirer till dem...de gör det nu privat men hon från agenturen har ställt upp och ska prata med mig!! Så hoppas verkligen att jag gör bra intryck!! =) Idag har jag iaf köpt en varm vinterjacka så jag klarar av ännu en svinigt kall vinter i London!!;) haha!

Hoppas ni har kul ikväll in London city!!

2 Tiina:

skriven

Hoppas du får en jätte rolig kväll :)

3 viktoria:

skriven

hoppas att allt går bra denna gången för dig :) verkar iaf som att du trivs mycket bra.

Kommentera här: