I've got a feeling

happ ska väl skriva lite här då, vad gör man inte för att hålla er uppdaterade.
i
så, senaste uppdateringen va i helgen så vad har hänt sen dess, kör en snabbgenomgång bara orkar inte allt:
fredag:sluta vid 8, träffa jess, åka till camden, går runt, träffa galet folk, åka buss

lördag: sova ut, träffa jess, åka till notting hill, träffa paula, gå på portobelloraod market, åka till westfield. kaffe på starbucks, åka hem , duscha, sticka till jess, förfest med ebba och jess men ebba sprang iväg efter en stund. åka till fulham, gå på elk, träffa ännu mer galet folk, promenad hem, the blue door 105, (sorry only jess fattar) hahaha

söndag: sooova, träffa jess, åka till stan, till totally swedish shop, åka till oxford street, middag på pizza hut, gå en sväng på oxford st, åka hem, tvkväll

måndag: jobb morgon,jobba tills halv 8, träffa jess, åka till london, gå runt, köpa på donken, äta på hammersmith bridge, hem och sova.

tisdag: började halv 7, jobbade på tills 19 då allting va klart, träffade jess, gick till puben sun in, trffade ebba jennie och madde, satt där en stund för att gå hem tidigt för att plugga engelska.

onsdag: jobba morgonen, ledig 8.15-17 då jag ska hämta äldsta tjejen i hammaersmith.  städarna dyker snart upp så ska fly huset tänkte jag. ska lämna in papper till läkaren här. sen iväg och småshoppa lite saker jag behöver.

är så glad, min london-mate sofia kommer tillbaka till london! som aupair, till barnes! awesome!


ja de va väl det mesta.. over and out.
sverige om 18 dagar, längtar faktiskt liite, även fast det inte ens kan mäta sig med london:)

men bra vecka: johan fyller den 20.e, ludde den 18:e, mamma 24:e, josse 20:e och josses fest 24.e så ganska bra inprickat!

LOVE

1 Marie:

skriven

Verkligen fullt ös medvetslös! haha

2 Malin:

skriven

Svar: hej! okej :D trivs du i london? Jag ska gå i en skola som ligger i Hampstead i norra London så jag kommer nog få ett studentrum i närheten antar jag! :) Kram

3 jess:

skriven

bla dorr 105 ska stalkas pa hog grad.

Kommentera här: