friday

yes idag är det fredag. en bra dag enligt mig. har äntligen fått tummen ur röven och skrivit klart engelskan.
Igår hade mellankillen playdate här så de va fullt hus medans äldsta tjejen, A och deras kompisar var och shoppade. slutade runt kl 6 efter att ha gjort middagen. ringde jess och mötte upp henne en kvart senare. gick till tesco köpte chips och gick hem till henne och kolalde på tv tills kl 10 typ då hon skulle åka till liverpool st för att möta sina kompisar.

idag började jag 10 igen så skönt att sova ut. har haft mellankillen på förmiddagen, vi har spelat wii och gått och köpt en pumpa som vi skurit ur. snyggt. lillkillen är hos en kompis och a och mellankillen skulle ficxa inför halloween och sen hämta upp lillen. vilket betyder att äldsta flickan är hemma, med en kompis. åh mitt humör är inte det bästa. suck. men men slutar runt 5 iaf, sen börjar jag vid kvart i 8 igen och jobbar kvällen. bara 3 timmar kvar, det får gå. vet inte vad det är men jag är inte på topp idag. ont i huvet och irriterad. suck.

men men helg!

och imorrn blire nog utgång:)

Kommentera här: