091223

..och vid den här tiden förra året var det inte julstämning för fem öre. då befann jag mig fortfarande i richmond i usa med min värdfamilj som inte orkade göra nånting. lite julpynt fanns det väl men som sagt ingen stämning, bara stress & jobb. iår får jag åka hem till sveriges mest julpyntade och mysigaste hus! kan inte bli bättre! håller tummarna nu bara att planet ens lyfter. Idag är det kallt, riktigt kallt! Men inge mer snö iaf, och eftersom planen till heathrow som flyger över vårt hus går var 5:e min som vanligt så borde det funka! ska klä på mig, äta lite sen är jag off to the airport! planet går inte förräns halv 6 men det kommer ta sin tid att ta sig dit och väl där gissar jag på att jag inte kommer vara den enda på flygplatsen;) haha

GOD JUL ALLIHOPA!


Puss&kram

Kommentera här: